Tuffa tag

Pust och stön här sitter jag och väntar på vår nya tv som ska levereras snart.. men snart känns inte som snart, snarare en evighet. De senaste dagarna har jag varit väldigt huslig och lagat mat och bakat gott bröd och Eric har gjort paj. Smask! Igår var det punchout med Bosse som gällde i mina nya träningskläder, sweeet och idag blev det först powerwalk och sedan fixade jag naglarna :). Bråkade även med Inger idag som trotsade som en riktig liten tonåring.. -illa! Nu skall Eric spela macth och jag vill se men som sagt väntar på tv:n, suck! Får ju inte ta upp den heller för det vill ju Eric göra.. Borde plugga men räcker för idag... Den nya kursen började igår och jag räknade med en härlig vecka med minimalt plugg men ack. 560 sidor tills på tisdag och tenta på det- företagsekonomi med engelsk kurslitteratur, sweet deal? Bara att bita i det sura äpplet antar jag :/. Imorgon blir det middag på Allstars med Styrelsen

 ♥ Eric


Kommentarer
Postat av: mysan

Snyggg TV!!! wihooo

2009-10-07 @ 19:26:28
Postat av: anja

hej sötan! :) har glömt säga till dig att du är så fin i håret!!och usch med så mycket text och tenta - ska hålla tummarna för dig! puss&kram

2009-10-07 @ 21:45:39
Postat av: petra

lycka tillm på tentan!! du är en flink jenta

2009-10-10 @ 10:50:36
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0