Tillbaka till verkligheten

Den senaste tiden har jag levt in bubbla. 2 tentor på 2 veckor och endast plugg plugg plugg. idag är det första dagen jag har gått hem kl 12. Helt underbart. Ett långt gym pass och sedan blir det en promenad i kyliga umeå men solen steker på så det kan inte bli bättre. Begreppstentan igår var helt flummig och ingen kunde direkt säga att det var lugnt men alla hoppas vi. Träningen kan man igen ta på allvar och i måndags blev det en morgon promenad med punchout på kvällen. I igår var det spinning på morgonen och ett pass som är helt nyss på iksu. Dynamic Training. Ett gruppträningspass som var rå jobbigt. Man stod vid olika stationer och var i ett lag, ungefär som ett stationspass men man hade samma station hela tiden och vi körde benböjj, utfall, armhävningar, löpningar, "skridskoåkning", you name it. Allt gammalt och hederligt. Dock fanns det inte en ENDA paus under passet och vi löpte konstant. Otroligt skoj och idag kan jag knappt gå ;) Men ett gympass blev det och jag skall nu snart ut på en lång promenad i soliga Ume. Tänker inte göra några "have to"s idag! Inte ett enda, bara njuta av min eftermiddag. Ikväll serveras kyckling med dill, så långt har jag kommit, kanske ungsbakade grönsaker och något annat gott.

Snart är det jul & jag längtar. En person som innebär jul för min är min Peeteera. Hon älskar julen mer än jultomten och jag planerat att spendera varenda ledig stund med henne för hon är en av mina absoluta favoriter :). Om  veckor planerar jag och Eric en utlandsresa till solen och efter det kommer Mamma!!, Läääängtar!


 

  

 


Kommentarer
Postat av: petra

Så fort det är november så får man börja lyssna på julmusik!!! Bra va??? fast jag började i september.. mest om jag var ledsen så blev jag en gladig flicka:)

2009-10-15 @ 06:54:20
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0