Allt förutom att plugga

Det finns många saker som är roligare, dock vill jag inte påstå att min förmiddag varit mycket roligare. Upp för ett tidige ärende på stan. Vidare skall jag till optikern och tar fel på tiden och sitter i stan hlv 10 och jag ska vara där halv 11. Kul vad gör man i en stängd stan kl 9.30? Jo kl 9 öppnade Bokia så fick köpa en penna haha. Vidare till optikern som tycker att jag borde ha läsglasögon för jag får ont i huvudet när jag läser. Jaha tänker jag.. in på Claes ohlson som hade rätt fina men inte med min svaga styrka på så vidare till coop. Hittade väl ett par okej.. ska ju bara läsa i dem när ingen ser ;) Längtar sjukt mycket till shopping helgen i Stooockholm men en del plugg måste hinnas med innan. Under resten av förmiddagen hittas jag vid matbordet där jag sammanfatta alla Foundations of markering kapitel!

ikväll blir det FUNK och gym - grymt ;)


Kommentarer
Postat av: petra

glasögon är ju skeeeetasnyggt! jag vill också ha

2009-09-24 @ 11:29:51
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0