En dag som alla andra men lite annorlunda

Ja upp tidigt som vanligt för träning, inga konstigheter. Seda mot skolan för skola, inte heller det konstigt!! Det som gör denna dagen annorlunda är Att Sandy fyller år och det är skoj!:D Blev fika och mys. Sedan hade jag mina två pass. Total gick som smort men Punchen blev lite knagglig. Japp Microfonen var paj, ajaj! Till sist löste det sig med och jag fick fart på mina hurtiga deltagare ;) En promenad senare är jag hemma och äter herrgårdsost, finns det något bättre??

Till något oroväckande, Eric vill ej ha tacos imon:/ What to do???

Kommentarer
Postat av: Simon

Ska ni verkligen bryta er tacco tradition? !

2010-04-23 @ 17:12:54
URL: http://simoncstarksomtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0