Helgen är välkommen!

Ännu en dag avklarad på MQ, måste säga att jag har nog aldrig trivts så bra på något jobb som där!. Alla är så snälla och att jobba med de senaste kläderna gör det ännu lättare att gå till jobbet :).
Men börjar bli lite trött och hängig efter en hel sommars slit och nu sitter jag i soffan, gud vad jag trivs!
Kom hem och gjorde egen sushi för första gången, Delicious!! Gjorde två olika rullar, en med sjögräs, lax, avokado, gurka och philadelphia. Den andra bestod av samma men bytte ut laxen mot crabsticks! Me looove. Är så glad över att Eric nu kan äta lax, vilket gör att sushi nu är ett alternativ!

Imorgon är det jobb till halv fem sedan är det räkor men in kära granne Bella, jojo! Passa på att njuta. Har faktiskt inte tyckt det var så dumt att vara själv, har fått gjort mycket på mina lediga tider som jag inte hade gjort om Eric var med. Men finns ju inget bättre än att ha han här, så nu är det dags för han att komma hem!
Och på söndag, äntligen träning!!! Gud vad jag har längtat! har verkligen inte hunnit i sommar och även om man alltid kan göra rum för saker man verkligen vill har det varit svårt när man har 10 timmar mellan arbetspassen och ska då sova, äta och leva! Men nu så. Och har lite planer som jag smider, spännande, återkommer när saker faller på plats.

Nu ryggläge i soffan och skriva ett brev!



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är såhär det ska vara med uppdateringarna! Ett brev är påväg med posten till dig :)

2010-08-14 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0