Halmstad efter många om och men

Hej och Hå.. så måste ja nog börja dagens inlägg! I går började den långa resan från Umeå till Halmstad i snöoväder. Den brukar ta 12 timmar med pauser men igår tog den lite lägnre, japp över 18 timmar. 
En fullproppad bil nummer 1. nummer 2 snöoväder, Nummer 3 Bilen pajjar  några mil från Gävle. Lyckas komma till Falun och fick där byta bil och lite mat i mage, underbart. Önkar dock vi kunnde stannat längre men plikten kallar..  Vidare så ger vi bort fel paket och min familj hamnar i dalarnas och erics i halmstad.. numero 4 OCH jag tappar mina nycklar på en besinstation..numero 5 Lyckligtvis ringde de mig i morse och berättade att de hade dem. Tacka vet jag nyckelbricka!! Nu sovit tillräckligt många timmar för att kunna njuta av 7 dagar i Halmstad!

Idag blir det bara deg! Kanske Handbollikv? Drott - säveshof på Arenan? Jul om 4 dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0