Onsdag 1 December

Då var vi igång med livet igen. Första träningspasset för denna vecka.. ja så går det om man är krasslig. Det blev ett Total trainingpass med Eric som som vanligt får en helt utmattad och slut. Det tackar vi för. De senaste två dagarna har varit oerhört lugna vilket har varit så underbart! Imorgon börjar allvaret i skolan igen med en ny studie om Hockeyspelare och hur resultaten från tröskeltest skiljer sig mellan land och på is etc. Skall bli intressant. Försöker även så tid och om det finns möjlighet att läsa 3 extra hp poäng - microbiologi så jag jag blir behörig till kost B om jag senare vill men den kursen kan redan ha startat så det återstår att se. Ett lunchmöte och sedan träning & mina pass!

Förmiddagen gick åt till att göra träningsplanering för att utveckla snabbhet och explosivitet, mycket arbete då karate/kamsport är rätt komplext men är en bit påväg.

Nu blir det att dega framför tv:n och planera framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0