Tisdag 14 December

Ett steg närmre en dröm.. Tack vare Petra. Hon är den som verkligen får mig att inse mina styrkor och dra nytta av dem. Hon behöver inte säga mycket, för hon säger allt rätt. Hon säger sanningen som man kanske inte alltid vågar inse, man vågar inte tänka gott om sig själv. Jag behöver inte göra det för petra gör det åt mig. Petra, Tack för du ger mig styrka!
Åter till verkligheten, mail jobb och skolan. Hockeyarbetet jobbar på och om endast 3 dagar kommer min Petra och Tvillingbror. Så underbart. Middagar, tacos, mys, träning, shopping, you name it!!
Helgen i kort - Sjukt kul! Alla hade gått in för sin utklädnad, maten god, stämningen på topp. 5 Toasts till Schlagerklubben och givetvis oss arrangörer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0