Händelserika dagar

Nu är jag äntligen tillbaka efter en lång utbildnings eftermiddag med mycket svett och kraftförluster. Underbart. Utbildning: Freepowerdance och största fokus låt idag på Kampsport, som ligger mig varmt om hjältat vilket resulterar i extra hård träning. Slutkörda ben redan efter morgonspinning passet men ork nog att klara av utbildningens olika pass.
Imorgon väntar ännu x antal pass Freepowerdance och jag längtar tills klockan blir 9 och vi skall dra igång med Yoga! Känns som att om jag lyckas finna min inre ro kanske Yoga är något för mig, en träningsform som får en bort från all stress och alla mina andra aktiviteter och bara lära sig fokusera och hitta sitt inre.

Gårdagen var ännu mer händelserik än denna dag. Började med en morgonpromenad med Ida och sedan vidare på föreningsmöte på skolan kl 11, sedan föresläning Energiförbrukning och sedan direkt till Iksu för att rigga upp inför mitt första Total Training pass som var grymt roligt och hårt. Älskar redan den nya träningsformen och har bokat in nästa veckas Total training pass igen! Efter det passet drog jag vidare till nästa pass, Punchout där deltagarna var riktigt vassa och hade enorm vilja. Ett av mina hårdare pass denna terminen och det gillar jag att se!.

Förövrigt hann jag och Eric med en jätte mysig förmiddag på stan med en mysig och god Lunch på stan!. Underbart. Med kvalitéts tid med den man älskar kommer bli prio ett i fortsättningen. Jag älskar honom mer än att bara komma hem slut och trött efter alla utbildningar, plugg, pass och träningar. Visst älskar jag att kunna göra det med men det är viktigt, tycker jag att ta sig tiden och göra något extra mysigt ibland. Jag hoppas på skridskoåknnig nästa vecka :)



Nu måste jag sova, har nyss gjort lunchen till i morgon och nu blir det till sängs!
bacon,broccoli,fetaost, kidneybönor,basilika och sedan ner med turkiskypghurt, delicious!


Kommentarer
Postat av: petra

mmm god mat

2010-02-06 @ 19:53:58
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0