Äntligen

Hittat tillbaka till mig själv. Efter hårt pluggade, haft flertalet utbildningar och pass har jag äntligen hittat lite tid för mig. Och på det stället jag trivs bäst nämligen vid mitt skrivbord. Har tidigare inte gillat att sitta vid det nya skrivbordet för det är i sovrummet och det gör det trångt men idag satt jag mig ner, pluggade en del och vips, vissa saker förll mystiskt på plats. Efter lite städning i lådorna, hittade nya fina pennor jag inte använt osv så insåg jag hur lugn jag blir. Älskar att pyssla i min ensamhet. Det var sånt här jag gjorde när jag bodde själv i korridorsrummet, satt uppe hela nätterna och pysslade. May sound weird men det får mig att slappna av!.

I förmiddags gjorde Eric och jag hemmagjorda Semlor som var smaskiga. I och med att Eric inte kan äta mandelmassa så vi fick ta vaniljsås som mandelmassa, blanda lite av semelbrödet i såsen och den blev perfekt. Mumms.

Nu väntar ett hårt punchout pass för dem som vill på IKSU, 18.15. Och imon är det Intervju på MQ, håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0