upp och hoppa,snart freeeedag

8.00 upp och hoppa, skall jag hänga med i kemin får jag plugga.. Det lönar sig inte att fuska igenom högstadietskemi.. :/ Men jag tror jag är med på banan!.

Strax skall jag bege mig till IKSU för att hålla pass för Minerva skolan och sedan på möte om den årliga IdrottsGalan i Umeå. Och i eftermiddag blir det ännu ett punchpass!
Undra vad man själv skall träna idag? Vad hinner man mellan 4-6 när man både skall äta och fixa pass? Hm.. Får se :)

Katching för övring.. fick 12.000 från Csn idag, eller fick och fick men de finns på mitt konto ialf, skönt.. Men hur mycket blir det kvar när man betalt räkningar? Tur att vi bor billigt och inte har för många räkningar.. Utgifter efter inkomster va? Ungefär, det är nog bara min shopping som blir straffad och med dessa små garderoberna går det inte att shoppa för mycket heller. Har redan slängt ut x antal sopsäckar kläder, skor och jackor!


Punch nästa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0