Det går framåt

Känns det som iallafall.. Gårdagen innebar i princip bara plugg och en underbar löprunda i solskrenet då! Me like!!
Vid 8 steg jag upp och pluggade i princip till 19.00 med avbrott, givetvis men endast facebook som stack emellan. Börjar dock känna att jag lugnar ner mig, kanske kan jag en hel del nu? Hoppas verkligen!! Har två dagar till så  hoppas hoppas!

Fick ett väldigt roligt samtal. Jackie ringde och vi snackade på ett BRA tag. Underbart att höra från henne. Min andra halva från Usa!! Längtar efter henne och på måndag okar jag en resa til Chicago, 7 juni och två veckor typ? Vi hinner hitta på mycket med galenskaper på de två veckorna! Åh längtar!!!

Sen blev det en sommar med göran haha. En riktigt BRA film, en lördag då du är trött och har gott sällskap, jag är dock inte så filmkräsen så gillade den hehe..

Blev förövrigt en RIKTIGT delikat kvällsmat, se och lär ;)

Fetsostmarinerade Hamburgare med vitlök

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0