Njuter

Just avklarat ett löppass i strålande solsken, underbart. Hade endast en underställströja och mina nya rosa/svarta löparjacka! påvägen mötte jag både Iksuarbetskamrater och Mq jobbar kompisar så några få avbrott men annar flöt det på riktigt bra! Det var skönt och jag kände verkligen att den tiden behövde jag verkligen att tänka och att inte tänka på något alls.

En avsvalkande dusch sedan och lite tacos känner jag mig motiverad igen att plugga. Önskar dock jag kunde varit ute men ack, plikten kallar. Kom även och tänka på min allra kärast vän Petra.. Livet är bra underbart med en vän som henne. Hon är den första jag tänker på när jag blir ledsen och glad. Kan dela alla mina stunder med henne. Saknar dock henne, det är ett bra långt avstånd mellan umeå och oslo :S.

Nu ligger jag på blocket och trycker.. skall ingen lägga upp en trea från berghem eller en ny fin byrå? Ikea is too far away


Längtar till sommaren, då blir det många rundor runt nydala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0