tidsbrist

Jag känner att jag hade behövt komma bort ett tag, bara några minuter i en fantasivärld? Tänk bara att få komma till en plats där man kan lämna allt för studen, vara leva för nuet? Till och med en dag på iksu spa kanske? Massage, sola, bada i källorna och mysa? Slippa allt plugg, jobb och träning möten och liknande. Älskar dock mitt liv och  mina aktiviteter men det tenderar att bli mycket på en och samma gång..

Bokar nog en resa i helgen, några veckor till Chicago, bara umgås och ha roligt, slappna av, lite party och shopping. Det är min plats, där jag kan vara mig själv fast jag lever ett helt annat liv, en helt annan jag.



Kommentarer
Postat av: maaalin

meeen... prioritera & ta en sak i taget hjälper nog, du ve t? :))

2010-03-06 @ 10:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0