Tisdag 12/10

En sovmorgon gjorde susen efter gårdagens hårda pass! Två redovisningar och en labb senare blev det matlagning, plugg och sedan mot ishallen för att massera Björklöven.Snabbt och lätt, 3 killar på strax över timmen och sedan vidare mot Iksu för att köra ett combatpass med Karolina! Riktigt roligt och kändes extra kul med min kampsportsryggsäck vilket gjorde att den koregrafin var glasklar jämfört med gårdagens aerobic dance.
Hem till en glad pojkvän och tyvärr fotboll på Tv:n. Grahamspannkakor smakade smask med turkisk yoghurt på! Detta sammanfattar min dag, hel nöjd! Bra flow i denna dag. Imon löpträning med Ann kl 7, outch, tur man är två :) Sedan skola då jag skall agera testperson och se hur den generella tryckkänsligheten förändras efter benträning.
Snart kommer även mina nya instruktörskläder och övrig nikebeställning, weiii längtar. Får tydligen ett par extra skor som bonus, iksu är bra nice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0