Tisdag 19 Oktober

Vaknade tidigt igen och det blev gröt och en god macka.. Juicen idag, yummi..samma ingredienser idag och givetvis lika delikat.

Började dagen seriöst med plugg, läste en del men sen tappade jag motivationen och åkt och fixade ett gymkort.. eller nja.. klippkort så det räcker medans jag är hemma rättare sagt..Känns småtrist att betala för träning när man ej gjort det på två år.. så det var väl dags nu :P Vidare och hälsa på mamma på jobbet och sedan hem.. fortsatt plugga en sväng men inte med lika mycket engagemang som tidigare.. och det har inte blivit bättre efter mat och sömn så jag lägger det åt sidan till i morgon:)

På schemat står KI box80.. ska bli intressant attjämföra med min sjukt effektiva Punch ;) Efter det är det dags för Peeteera och mig att ha kvalítétstid.. me like..

Shopping igår ja.. berättade jag aldrig om.. En gråstickad tröja med lappar på armbågarna, hett&rätt. sedan en snygg och varmmössa :). Dags att byta om för lite svettavlägsning :). Resterande tid i Halmstad hade jag ej tänkt att planera men det blir trots allt några planer.. Imon blir det mys med anja och sedan träning följt 3 trerätters hos Sofie :) Torsdag Hun och tjejgänget.. Resterande tid.. = plugg och ja vi får väl se :)

Saknar dig ♥ 


Min nya mössa ♥


Kommentarer
Postat av: pj

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MYS=)

2010-10-20 @ 10:50:20
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0