Onsdag 29/9

Fördriver lite tid här innan det bär av till stan för Bio med Ewelie:) Var har hänt? Vi är lediga varannan dag typ och det är jag tacksam över,, hinner plugga en hel del och bara njuta, bäst man passar på innan nästa intervall dundrar på. Hann med en sovmorgon och  timmar plugg innan lunch efter det så blev det en timmes promenad med Sandra och sedan gym så det stod härliga till. Lite öm i musklerna efter gårdagens PO men det stoppar inte den med vilja.
Inom IME för att få tag på ett knäskydd som skall göra så jag slipper operera knät om jag börjar med karaten igen, dock fanns det inget hemma och utan pris så drömmer skjuts fram någon vecka. Lagade sjukligt god mat idag med kokosmjölk, gröncurry, bambuskott, kyckling och grönsaker till det blev det matvete för första gången.
Imorgon, torsdag igen, helt crazy, på det schemat står det promenad med Annika och Ford, plugg, Ryck och stöt labpration, 2 iksu pass och lite egen träning efter detta skall jag kika på vad karate gänget har att leverera i Gammlia hallen. Nä nu mot staden! I rymden finns inga känslor, får väl se, Ewelies val ;)
--
--
Detta plus en liten omgång till; Endast 390 Kcal och riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0