Tisdag 14/9

Tisdag igen, det går fort. Har sovit på tok för långa timmar i natt men det resulterade i gott om energi för mina Punchout klasser jag hade för Minervaskolan på förmiddagen. Hem för lunch och sedan laboration- vridmoment. Och nu ångrar jag att jag inte skötte min matte för jag forstod inget och det kostade mig 2 timmars extra plugg efter skolan. Inom Maxi en sväng som slutade med frukt och grönt för över 240 :- och en blåtira på ögonbrynet då jag smällde dörrn på mig själv :/ Hem och plugga och laga mat till Eric, själv blir det middag på ALLSTARS idag, Me loooove Lasvegas steak :). Eric fick ungsbakadlax med pest och tomat, dill, sparris och äpple och sedan vitlök och ört-sås. Längtar efter min matlåda imon!!
Nu ska jag skicka iväg en för stor kjol till HM och sedan bege mig mot stan. Imon morgonspinning och promenad.
Tycker min mamma ska komma hit snart!
Erics köttfärslimpa, Inger badar, 11 september och inger är Tlött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0