Påsklov och tillbaka på gatan

Då infinner jag mig i Umeå igen. Sista svängen innan flytt och det känns magiskt. Ännu mera magiskt har mitt påsklov varit hemma i halmstad med 25 graders hetta var dag. Har hunnit med löpturer, promenader, öl på uteserveringar, träffat mina underbara vänner & familj, fiskat, varit på  GEKÅS och ja, verkligen allt jag hade hoppats på.

Nu är jag tillbaka rejält utvilad och grymt laddad inför sommaren. Fler MQ-pass har trillat in på schemat och likaså på Måbättre, grymt roligt. Känner mig motiverad att få börja instruera på ett nytt ställe, nytt folk, nya rutiner. Men misstro mig inte IKSU är amazing och hade jag kunnat hade jag mer än gärna plockat med mig det i min väska, med alla fina kollegor och koordinatorer. Men min väska är inte tillräckligt stor, och definitivt inte för 20.000 medlemmat :S.


Vad finns kvar i Umeå då, ja nu är det C-uppsatsen som gäller denna vecka, även pass och intersport i helgen. Övrig tid skall gå åt till träning och ännu mera underbar träning. Har just avslutat ett vasst boxpass och ett Total trainingpass tillsammans med Eric. Gav kroppen en omgång, det förtjänar den, träning är belöning! Och en ytterligare belöning blev min laxröra med kokt potatis, amaziiing. Hade mer än gärna försörjt Eric så han kunde fiska lax åt mig på heltid ;).


Nu dags för lite träningsplanering, kost och flyttplanering. Mh.. enjoy life peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0