Skakigt!

Det handlar om att inte addera ihop dåliga saker som händer en för det är då man blir less och förbannad. Så dagen har gått framåt utan större utbrott. Fick utså att Illern sket på golvet i köket, felmatchade kläder/fel känsla, fick inte upp cykelförrådet så körde istället, knalligt grupparbete och liten matlåda, somnade på soffan vilket var gott men blev lost till passet, träning som ej gick bra. Men detta tänkte jag inte på förens jag kom hem och insåg att filen var slut. Gaaaaaaaah! Det var bara in i duschen och duscha i varmvatten. Nu skiter jag i det! Jag gliiiiider!

Oh positiva tankar! Fick sommarjobb, 75% på MQ Falun. Sweet. Nu är det bara lägenheten, så vem ställer upp och flyttar hem till sina päron så det blir en ledig? Yay, lön på fredag :)




Kommentarer
Postat av: petra

ÅHHHH GRATTIS LILLA DUVAN!!!! vad skönt att du fick jobb på MQ. Vad stolt jag blir över dig=)

2011-02-23 @ 20:54:42
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Anna Sens

Grattis Grattis till jobbet!!! längtar tills ni kommer hit, det närmar sig med stormsteg:D och snart kommer vi upp till er. Kram

2011-02-26 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0