Nu är det Fredag igen!

Fredag igen! Fortsätter det så här så kommer jag dö av lycka.. Fredagar är ju bara det bäst som finns.. och det känns som att det är fredag JÄMT, Ja tiden går fort! Avslutade torsdagen med två fantastiska pass på Iksu. Punchen hade fått mer deltagare än vanligt och det är kul att se att Punchen ökar! Total fullt som vanligt och stammisarna men även nybörjade L-E-V-E-R-E-R-A-D-E! Inte nog med det stack jag själv tillsammans med Catalina till gymmet för ett kort överkroppspass och underbara DIPS! Fredagmorgon och jag mötte Cecilia klockan 7 för en promenix! Snacka av sig veckans skit och frisk luft!
Klockan 9 var det dags för redovisning om våra eikosanoider som gick någorlunda bra!

Fredagar ger alltid en god känsla i magen, den tog jag vara på genom att plugga lite extra och sedan fira med tacos och en kort stund handboll innan kvällens innebandymatch mellan Team Thoréngruppen - RIG. Vinst som vanligt för Thorén som tog sin 15:e raka seger! Nu blir det deg i soffan inför morgondagens arbete på Intersport.. Sen vår den dagen sätta ribban inför vad som händer mer lördagkväll.

Ännu en stjärna till Petra! Känns som vi snart växer ihop. Snittar snart 3 samtal om dagen, en dålig dag.. annars kan det bli fler. Känns skönt att ha en trogen syster vid sin sida. Du är glassen på sommaren!




Kommentarer
Postat av: petra

och du är mjölken i mitt kaffe!! (du vet hur jag blir utan kaffe) LOVE YOU SOULMATE

2011-01-29 @ 08:40:23
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0