Halland

Men en portion gröt & ett ägg i magen gav jag mig ut på en löprunda runt Falun. Hade målet på Lugnet men hittade inte hit så tog mig runt lite här och var tills mina lår satt stopp för mig. Mina shorts var för korta så fick skavsår på låren, men det gjorde inget.. hade redan kommit en bra bit. Lunch i magen och in till stan för att hämta ut min landskapsring; Halland med Ginst som motiv. Underbar var den och var värd varenda krona!

Det blev att laga lite mat till karln och sedan iväg på Afterwork med MQ på Olearys. Blev Lax & Bakadpotatis, smask! Nu har jag avslutat lite pedikyr och nu blir det ps. i love you.. jag och Hanna försökte se den 2 gånger men somnade så nu lär jag!

I morgon är jag ledig men har Freepowerdance på kvällen, innan dess tänker jag ge överkroppen en omgång på Måbättres gym!, Hoppas att i veckan få chans att träna lite karate


Kommentarer
Postat av: petra

skriv meeeera!:)

2011-07-07 @ 06:06:14
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0