Helgen

Helgen är här! Börjar helgen med Mannagrynsgröt istället för pannkakor... i brist på margarin. Snart blir det ett 6 timmarspass på MQ följt av ett Boxpass på Måbättre. Idag vankas det 60 års kalas i Rättvik där långklänningen åker på!

Igår var jag ledig och drog till Borlänge för att fixa Pass.. sedan gjorde jag hemmagjord glass(tog ut den ur frysen för tidigt dock..) och smördegsrullar doppade i socker och skogsbärsgrädde... Skulle egentligen ha Erics föräldrar på besök men det blev flyttat dit.. så kan väl säga att jag fick en gratis städad lägenhet. Det blev givetvis tacos! På förmiddagen hängde jag och Inger i parken och solade följt av ett kombinmerat pass på Måbättre, kondition och knäkontrollsträning!


Nehepp, ned med gröten och mot Jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0