Löpning i solen

Morgonträning, mums! Igår blev det att pressa benen i gymmet och idag blev det en löptur i solen! Perfekt väder, solen värmde samtidigt som vinden gjorde sitt, underbart! Nu är det dags att fixa frippan inför en ytterligare dag på jobbet!

Något nytt i livet? Ja min underbara ipad 2 i vitt samt att idag skall jag köra mitt första karatepass i Falun med en karateinstrukör som heter Mozen, blir att köra igenom lite fight på lugnet idag! Bara 3 månader kvar och det är en del som skall hinnas med.. Inte bara att hamna i rätt viktklass, teknikerna skall också fungera! Whoop Whoop, Om en vecka åker jag till Halmstad.


Tips på smaskigt kvällssmask: Vanilj Kesella och Jordgubbar (Hälfen få lite kcal som grädde)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0