Torsdag

Suck... de blev ingen karate igår, Mozen hade sträck sig.. Men de är bara a blicka vidare.. jag tänker börja köra och de kommer fler tillfällen. Har lie kontakt med en kille i Borlänge som också är villig att hjälpa mig! Så fick nöja mig med morgon löpningen. Igår efter jobbet blev det till att sälja min bil.. Nu när vi bor mitt i stan så finns det inget behov av en bil. Så den åkte och de känns bra faktiskt!

Nu blir det MQ och efter det har jag mitt sista Freepowerdance (Var sommar vikarie). Sista skulle egenligen varit nästa Torsdag men då är jag i Halmstad ♥ och innan dess blir de gym, ett blandat gympass med inspiration från Karate. Nu jobbar jag vidare på  min gröt och sedan hoppar i min kjol!



Kommentarer
Postat av: petra

heeeej då bilen!!!:)

2011-07-15 @ 10:02:31
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0