Måbättre - REA

Stora REAdagen på MQ och det var bra tryck i den rusktigt heta butiken. Har hittat en klänning, en prickig topp samt en go större tröja som eventuellt, kanske, möjlighvis får följa med hem i morgon.. får se..

Blev även inringd på mitt första MåBättre pass idag! Lite annorlunda, salen var 1/4 av den jag brukade köra i och att gå från 45-55 deltagade till typ 10-15 var stor skillnad.. Men Måbättre är ett mindre ställe och jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet. Lite utmanande att instuera för en mindre grupp som blir mer personlig, skoj! De fick sig ett rejält pass då jag insåg att det var 75 minuter långt iställlet för 55 och jag hade bara mördarövningar kvar. Men man bör väl lägga ribban? Det kändes i allafall toppen att vara tillbaka i mitten av en träningssal!


Igår blev det en mysig Olearys sväng med Elin & Bjärven och till helgen blir det Stockholm och Gröna Lund. Tack Skatteåterbäringen, kom lagom till min Estockholmo resa!


Tar jag mig upp i morgon så tänkte jag testa på Easyline och Core på MåBättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj!!! Åå va roligt.. Men hör av dig när du är här så kanske vi kan styra upp en fika eller nåt ;) Åå va roligt! Kram

2011-06-09 @ 16:47:23
URL: http://cordreams.blogg.se/
Postat av: Maria Liljeqvist

Som min kära Jonas säger: Dom snyggaste personerna får skatteåterbäringen först =)

2011-06-10 @ 21:17:54
URL: http://www.mariahpizzapiraya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0