TräningsTorsdag

I morgon är det dags igen, Det blir arbete och sedan Freepowerdance & intervaller till kvällsmat! Snart helg igen, Kan inte bli bättre! Minigolfen igår, min prestation höll mig iallafall borta från en sista placering.. Som tur är finnsdet många banor i Falun och alla bör testas innan jag vill erkänna att det inte är min gren ;) Känner att Japans minigolf är mer min hemmaplan och där är jag grym, men m.. lite nervös i Falun kanske ;)

Nu är jag iallafall på jakt efter en ny karateklubb har en kille i stan som skall försöka hitta rätt klubb till mig, Amazing!Är det någon som sitter på karateskydd så hör av er ;) om ni vill bli av med dem det vill säga!


Nu Off to MQ



Kommentarer
Postat av: PJ

Man kan inte vara duktig på allt;)

2011-07-01 @ 05:13:25
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0