Läckerheter

Vardagslyx efter träningspasset blev det igår. Turkiskyoghurt och jordgubbar, macka med keso, sallad och skinda, yummi.Idag har jag hunnit med en hel de när det kommer till träning; träningsplanering.
Nästa vecka skall jag hålla mitt första Freepowerdance pass på Måbättre och det är dags att planera ihop ett pass. Har tagit inspiration från Ewelies pass så det känns skönt. Har nästan varit stammis varje måndag i Umeå den sista tiden så förhoppningsvis finns rytmerna kvar där inne.


Oväntat besök, eventuellt. sandra skicakde ett sms och var på genomfärd.. hoppas hon hinner titta in innan jag skall på möte, ha rju till och med bakat bröd och städat, so you better ;) Möte med Olearys om mera jobb och sedan träning på schemat. Sedan blir det även en dejt med självaste Elin Alexandersson! Trevlig Tisdag!

Dagens lunch: Omelett med basilika, skinka och fetaost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0