Freedom

Kan jag andas ut? Jag tror det, den stora jävulska tentan i fördjupad fysiologi är nu skriven! Jag tycker att det kändes ganska bra och när jag räknade igenom poängen så borde jag klara den. vi får hålla tummarna. Sista tentan klar på idrottsmedicinska utbildningen och tittar man tillbaka så är jag riktigt stolt över mina tre år i Umeå. Nog om denna tenta, den har redan tagit ca 2,5 månader av mitt liv hehe men grymt bra kurs!! Och påväg till tentan ramlade jag och slog mig med cykeln, som tur var höll jag bort huvudet men känner idag att jag fick mig en rejäl sträckning i nacken!

Efter tenta blev det in till stan för att lyxa till det med en klippning hos Fantastiska Jenny på Horizont. Sedan blev det en toppen Lunch med min favorit ida där jag äntligen fick slappna av och bara njuta av gott sällskap. Jag blev en t-shirt från mokey rikare samt ett Thomas Sabo halsband till min nya berlock jag fick av Eric på vår tvåårsdag. En lyckd dag helt enkelt. hem för att rensa i förråden i två timmar slet jag bland skor och kläder och nu ser det vettig-ARE ut där nere. Till Plaza för att fira underbara Eric som fyllde 23 år ♥ med en god köttbit sedan blev det hem till soffan och se på film.


Dock, filmen var sjuk! Den handlade om 8 livstidsdömda fångar som lyckades rymma och var mitt ute i ingenstans. De dödae varandra för att ha något att äta, not my kind of movie, så jag däckade ;)



Kommentarer
Postat av: petra

ja mina barn är dina barn och vice versa! men duuu är barnen fula ger vi bort dom!

2011-03-26 @ 18:20:27
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0