Löptur.

Solen lurar mig, både igår morse och idag på morgonen har solen gett mig ett intryck av värme men ack.. inte det inte.. När jag kommit ut har jag frusit häcken av mig. Det är kanske dags att inse, solen i Norrland luras, och detta är inte västkusten, vara för att det blivit slutet av Mars betyder inte det vår..

Det blev även en 50 mintuters löptur med Jenny igår, riktigt härligt och hej va det flyter på när man har gott sällskap! Och det känns otroligt motiverande och se hur sin löptid bara minskar och minskar efter varje tur. Det, det är lycka!


Idag blir det full fart med att granska artiklar inför C-uppsatsen och sedan dags för lite intervjuer och träning.
Hoppas även att mina Nikekläder kommer och att jag får lite spännande samtal ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0