Pika-boo

Skepp och hoj, en snabb uppdatering. Dessa två senaste dagarna har bara inneburit plugg. På fredag är det sista tentan och pluggar givetvis för att få det att förbli så. Det har då ändå funnits en del ljusklimpar och det har varit gårdagens Freepowerdancepass. Vanligtvis har det varit ett rätt roligt pass och lite si så där jobbigt. Detta har ju dock berott på att jag varit på PO innan som är högintensivt. Igår gick jag bara på Freepowerpasset så jag hade mycket energi och passet blev riktigt roligt & jobbigt. Tummen upp. Idag fanns det flera höjdpunkter: ♦ En grym mils löpning med Sofie, ♦ Min baby kom på posten (Desire HD) ♦ Var på Mysans badmintonmatch och hon imponerade givetvis!

Nu är det dags för sängen och imorgon är det dags för ännu en morgonpromenad, plugg och träning. Stor variation på min vardag? Kan bli, har beställt massor med nya träningskläder som jag hoppas dyker upp i veckan. Har man en beige vardag kan man iallafall vara snygg på gymmet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0