Progress

Uppe med tuppen varje dag gör mig riktigt gott. Har nu den senaste månaden gått upp ca kvart i 7 varje dag och jag har inte varit så här pigg på länge! Så idag var det likadan. Underbart. Idag är sista dagen innan den stoooora tentan somjag bara hoppas att få klara, då har jag bara fokus på C-uppsatsen och sedan är en kandidatexamen i hamn! Inga kompleteringar eller omtentor efter mig och det är ju underbart! Kan bara blicka framåt.

Idag har jag som vanligt mina pass och var rädd för att de skulle komma i klämm av allt pluggande men känner mig i fas så jag ska planera riktigt saftiga pass idag! Efter det skall jag fira av en tung tentaperiod med ett pass freepowerdance tror jag, ja får se hur det känns efter en mosig eftermiddag och två pass, Men ofta är det träning som gör iallafall mig lite extra fokuserad!


Om jag inte sagt det är lägenheten i Falun klar, dock lite ledsen är jag, soffan från Ikea som jag ville ha har utgått :,( Måste hitta en annan. Vet ni någon snygg vinröd soffa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0