Ytterligare fredag= tacomåltid rikare

Det är mycket framgån känner jag! Igår hade jag två helt fantastiska pass där jag testade på lite nya grejer på Total som gick hem! Kul! Punchen var också fulld av träningsgalna själar som gjorde allt för att ta slut på sin energi, me like!
Kommer hem till nylagad middag. Eric var på träning så Bys (Vår dalavän) hade ställt sig och lagat renskav till mig, första och absolut inte sista gången, otroligt gott!

Idag averkade jag ett spinning & corepass på morgonen - jätte bra pass! Nu blir det att ladda om för fredag - tacos och film det gillas!

Viktiga saker att ta i tu med:
[] Lägenhet
[] Mail/telefonuppdrag..
[] Sätta igång och öva in Freepower koregrafi

Gott folk, passa er för vem ni berättar idéer och planer för.. det finns faktiskt dem som utan dåligt samvete stjäl dem från dig! Håll i hårt!


Kommentarer
Postat av: petra

vem har stulit din ide?????

2011-03-05 @ 09:55:01
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0