Det lider mot sitt slut,

C-uppsatsen är opponerad och redigerad och redo för inlämning, allt som återstår är en tenta i mikrobiologi nu på onsdag! känns otroligt skönt, Examen i idrottsmedicin, here i come! Men innan dess har jag mina två sista pass på iksu och en hej dundrans brännbollsyra att se fram emot!


Idag blev det en morgonpromenad i vanlig ordning följt av en mikrobiologi lektion. Blev att snygga till frippan på Horizont och sedan en löptur med Fredrik Öhlund rund Nydala. Imorgon laddar jag för en ny promenad och en ytterligare lektion sen ska jag planera de tuffaste passen i Iksus historia, be there or be square!


Nu Greys och off the map ♥


Perssons Pack 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0