Life Flows

planer på att lägga ner bloggen den senaste tiden.. Kände vad skriver jag om egentligen? Men idag.. när jag har så mycket roligt att berätta finns det ingen bättre plats att vara på.. Så jag stannar, insåg att hade mina bloggfavoriter lagt ner då hade inte jag haft några snygga bilder eller härliga texter att läsa...


Vad har jag som är så kul att berätta då?
• I helgen jobbade jag mitt sista pass på Intersport och har nu ledigt tills början av juni när jag börjar på MQ och Måbättre i Falun, är grymt laddad. Från min lya är det  3 minuters till båda ställena, toppen!
• Har börjat en extra kurs: Mikrobiologi idag. Inte jätte rolig.. handlar om bakterier, parasiter och så vidare men den krävs för att i framtiden kunna fortsätta läsa kost vilket lockar en del så ett måste. Kompenserade en lång föreläsning med att på rasten köpa en banan och tre nya pennor, så lätt road!

• Jag körde ett tungt löppass med Sofie idag.. den kändes men känslan efteråt var ännu bättre.
• Fick byta in min didrikssonjacka mot en läcker rosa Peakperformance igår.
• Min praktikplats är nu helt spikad och jag ser otroligt mycket fram emot den... finns inga ord. Karlsborg, kommer exempelvis att arbeta med styrketester på mlitären, grymt lärorikt.


Just avnjutit kvällsmaten, dillstuvad potatis med korv, Nu blir det en promenad med MQ- Annika, det var längesedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0