sammanfattning?

Feber, vad är det för trams? Det ställer bara till det. ingen träning mer än måndag och tisdag samt inget Blodomlopp för mig. Men det går väl ingen nöd på mig... får sysselsätta mig med annat. Igår kom Janne & Eva hit och det blev grillning. På stan hann jag med Shopping med Mysan på stan, blev llite nya smycken ;) Riktigt läckra örhängen, ett halsband, shorts och väska. Pretty happy.

På kvällen spontanade jag för första gången på länge och slängde på mig en kvällning och åkte med Cissi till IVP sittningen. Betyget blev väl godkänt vilket berodde på gott sällskap! Dagen Lördag har innehållit lunch på Göteborg och shopping med familjen Sens. Ikväll blir det middag!


En ny vecka, min sista vecka i Umeå.. Åker den 1 juni så några plus dagar blir det men de kommer bli hektiska så lika bra att inte räkna med dem. Men hektiskt är bra.. jag har insett det.. att vara ledig.. thats not my thing! Söker nya hobbys.. Har sökt ett tredje jobb i Umeå, kommer leta upp hunddagis så jag kanske får rasta lite hundar.. Längtar efter att få sitta vid ett skrivbord med lite projekt. Vissa är sådana vissa är på helt andra sätt, thats fine by me!



Kommentarer
Postat av: petra

Nu är det inte långt kvar!!!!!!!!!:):)

2011-05-24 @ 08:35:54
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0