Tiden räcker... ÖVER!

3 lediga dagar har gjort mig rastlös. Its a fact! jag kan inte bara sitta rakt upp och ned och inte göra någonting alls. Som tur var är man rätt kreativ ändå och hittar på pyssel. Igår blev det morgonpromenad i vanlig ordning. Sedan sov jag för att jag var så trött då jag inte gjort något och sedan blev det två träningspass på iksu. Det blev spinning med Ida åkerlind och sedan gav jag mig på step dance med en mindre framgång.. men övning ger färdighet.

Klockan ringde idag för en morgon löptur på 9km med Cissi den bästa runt sjön och sedan blev det att sitta i solen en sväng. Tröstade mig med en glass efter att ha fattat ett kasst beslut om att inte åka med Familjen till USA, men ska trots allt flytta och det kostar kosing. Vad sägs om byteshandel av sten, vore inte det något?


Sitter även och lokaliserar mig lite i Universitetsvärlden utanför umeåsramar.. Vore några kompleterande kurser inom idrottmedicin något? Verkligen.. Det är dock en DJUNGEL. Så det är dags att börja itid. Nu bär det av till stan för Fika på Mekka!



Nu planerar jag en avslutningsträff för hela klassen! Har ni några tips på ståhej så kommentera flitigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0