Goodbye Halmstad

Well Well.. dagarna passerar för fort! Nu är det endast en dag kvar i min sommarstad..
I går hade jag en underbar dag med Maddi på stan med shopping och lunch följt av en middag och vin hos Petra. Blev en runda på Bulls och spenderade resterande tid på Gastons där jag fick träffa underbara jocke (Oscar bangade....) och andra hel goa människor! 

Nu är det som sagt slut på minisemestern och det är dags med nya uppdrag! Stockholm och Livgardet på Tisdag, är sjukligt laddad och denna del av min praktik är "huvuddelen" och jag kommer förhoppningsvis lära mig massor och själv kunna bidra med mina erfarenheter och kunskap! Det blir även att se till att innebandylaget får färdigställda träningsprogram och att examineras på PI kursen. Just nu käner jag ett enormt driv och jag vet exakt vad det är jag vill jobba med i framtiden så just nu är det bara timmarna på dygnet som sätter mina gränser. (När klockan slår 22, then im gone ;). Nya funderingar på min sjukgymnastpraktik men mer om det när det är dags..

Ännu ett förändring är klar och det är att jag fått klartecken att jag skall och får jobba på MQ här i Halmstad över jul och nyår istället för i Falun vilket känns grymt kul då  Halmstads butiken både är större och har hela MQs utbud! Och att jag får fira jul hemma! Dock känner jag hur det spritter i kroppen och aaaah det är dags att träääna.. Men resor fram och tillbaks gör det svårt och nu längtar jag bara efter Karlsborgs soldatgym och andra träningsmöjligheter i Falun när jag är tillbaka där... Kanske lyckas komma åt lite träning i Stockholm.. Och tänk när jag kan springa igen.. Ah Lever verkligen på all iver just nu, vill framåt!


Kommentarer
Postat av: pj

du är fin och ditt armband är fint!!!

2011-10-11 @ 08:21:34
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0