För exakt ett år sedan..

...befann jag mig i Chicago för att fira jul tillsammans med Jackie och hennes familj. Det var jätte mycket snö och otrolig julbelysning.. dock var jag utan min familj. I år är jag med min familj men utan snö, antar att man inte kan få allt man önskar.

 


Detta året började dagen med att fira jul hos mormor & morfar med små kusinerna. Julklappsutdelning, god mat, julklappsleken -grymt skoj- och lite Kalle. Testade Grönkål för första gången, det har ni säkert inte testat eftersom det är en halländsk tradition ;) Rätt gott faktiskt.. men för säkerhetsskull svalde jag snabbt ;)
Jag och Niklas körde sedan till kyrkan och sedan kom farmor, Jennie och Thomas... Vi firade och hade mys hemma på Brogård!

   
 

Fick många fina paket men ännu viktigare - en riktigt mysig och trevlig julafton!

Måste be om ursäkt för att jag inte svarat på alla sms, tappade min telefon igår och displayen gick i tusen bitar så har inga nummer för tillfället.. så vet inte vilka som smsat direkt förutom de som sa vilka de var ;) but merry Christmas

♥ Always yours,em
vixi sulum contidie prout id qua vestrum denique

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0