Inte en lördag väl??



Jo visst var det så.. Sjukling..  Fredags kvällen kom och jag och brosan körde till hemmakväll för att hälsa på Anja och köpa lite godis sen började jag bli sämre och sämre.. Kunde verken äta eller dricka och badade 5 gånger x 40 minuter mellan 9 och 3 och lyckades inte somna förens kl 6.30 då sov jag i 45 min sen var det dags för nya tag - det var ju trots allt lördag. Sweet. Hela lördagen gick åt till att vila och se på tv not so sweet.. hatar att vara sjuk

Anyways, nya tag. Söndag och jag mår mycket bättre. Nu blir det till att ta en fika med en gammal barndomskompis, mysigt!

♥ Always yours, em
basiatio arup iuvare

Kommentarer
Postat av: petra

typiskt, men även superhjältar kan bli sjuka:)

leka snart!

2008-12-28 @ 14:05:04
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0