Juldagen och en massa shopping

Japp juldagen kom och som vi alla vet innebär det FEEEST. Började med inflyttningsfest hos min galna syster Petra där det drinkades, tog festandet vidare till ännu en förfest på järnvägsgatan och sedan taxi mot den tredje och sista förfesten i stan och sedan vankades det utgång på först Club Moon och sedan Gastons.
Kvällen innehäll en massa champange, singstar och dans!

SHOPPING- med stora bokstäver ja!. Blev träningsskor, as schysta sneackers och lite smått och gått. Nice. Till sällskap hade jag min tvillingbror och hans donna Anja :)





 




Samma typ av dojja men mina är vita med blått nikemärke
Niiiice, inte sant? :)


♥ Always yours, em
fabulor arup adeo eccere egeo arup

Kommentarer
Postat av: Simon i Övik vettu

Schyrrans pjux!

2008-12-26 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0