Opps i did it again...

Yes, jag har gjort det igen, damn those digestivekex. Addiction? no shit :/ Digestivekex med creamcheese, mh den får mig allt på fall den lilla rackarn.. buhu..

 

Igår, det kittlade till i magen, blev alldeles nervös och fick ett lyckorus.. kär kan man tro men ack det var faktiskt för att jag skulle äta fisk.. hehe sjukt kan det låta men har inte ätit det sen typ forever och det är sååå delicious,
Crispies ( torsk ) kokt potatis och skagensås med massor av sallad och tomat.., ah blir knäsvag när jag tänker på det.. weido, oh yes..



Idag friday, freaky fridays, i looove fridays.. helspäckad, eller sen kl 13.00 men ändå.. så passar på att ta det lugnt nu.. okej lite fel blir det väl om man får upp 9 och börjar 13.00 men men..
Dagen skall späckas med aerobicsträning inför passet vi ska hålla på måndag, kommer bli nice ;),  metodik, en och annan öl på EPP och sedan leder kvällen bara vidare... känns som att det kommer bli en grymt bra fredag :) mhm!

Well frukosten väntar eller jag väntar på den och nu är det dags, Hoppas ni är lika laddade på helg som jag =)

and i miss grandpa :(  ...

♥ Always yours, em
admitto arup basium eccere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0