Early thanksgiving and ferret hunt

Söndag, dagen efter dagen D så att säga..
Upp med tuppen för att plugga vilket givetvis knappt blev av då man har en liten parvel att leka med ( min iller, inget barn )
Hon var lite små trött när jag kom, hon hade precis vaknat. Men efter lite frukost var hon i full gång och vi lekte i timmar, Fett skön!
Hon fick kopel på sig och hon åkte med mig för att hämta brosan.
Dock är hon lite olydig. Raffsa i blommorna är hennes specialité och fast jag nöp henne i nackskinnet och fyade henne fortsatt hon. De är kände för att vilja testa gränserna och jäklas en hel del, no shit? 
Det var inte det värsta jag menar det var ju ändå rätt kul.. den lilla rackarn blev tillslut tlött och vilade under ett skåp. Fint du hur ska matte få fram dig nu då?.. Vi lockade henne med allt gott men utan resultat. Vi skulle vara på middag 2 och vi kämpade i nästan en timme innan vi fick tag på henne, Fy Inger.

Kom i tid till maten. Tidig Thanksgiving dinner hos Grandma :) Mysigt men god, vilken jävla familj vi är... Ni som känner oss vet, all i can say!
Men trevligt och vi gick tillsammans till farfars grav för att tända lite ljus och så.. Miss you :(
Slutet gott allting gott och vi åkte hem till Brogård igen för att mysa sista kvällen tillsammans...

Imon blir det lååångresa med Inger.. hur ska det gå? + jag har inte bokat djurvagn :/
Well well..

   

Always yours, em
adlego apud

Kommentarer
Postat av: petra

love you em

2008-11-03 @ 08:37:43
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vilken fin blogg=)

2008-11-03 @ 16:17:17
URL: http://notebookwithpictures.blogspot.com/
Postat av: fesken

Miss you Em.

Always yours

2008-11-05 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0