Good morning Halmstad

Borta bra men hemma bäst.. Nere på Västkusten är allt sig likt och jag känner  mig mer hemma än någonsin. Blev mött av mor och far, ett kärt återseende ;)

Full rulle i går med allt som var inbokat.. Svängde inom Maddi för att hälsa på henne och min lilla sötnos Leon, ( usch du börjar redan bli stor :( , Jätte mysigt!. Sen till svängde jag inom Peter och klubben såklart, kan inte vänta tills jag får sätta i gång med karaten igen, dock blir min klubb svåslagen
 
Värt att nämna : Peter åker till VM i Japan nästa söndag, hur ballt är inte det? you go!

Fredag och god morgon, Fick en sjukt fin frukost serverad och sedan väntade solbädden, måste ju hålla måttet med resten av de solbrända halläningarna, eller? ;D Iallafall - freaky friday det blir en sväng på staden för att få tag på kvällens outfit och sedan uppladdning inför kvällens bravader! Mårtensson ikväll, känns som ett säkert kort..

Nu blir det ner i badkaret och läsa en katt bland hermeliner. För dem som inte vet vad det är så kan jag säga att det enda med föregående mening som är underbart skönt och avkopplande är badet inte resten av skitet :/ But a woman have to do what a woman have to do liksom...

OCH...

Petras väska blev stulen på jobbet igår, fattar ni? Vem skulle för Numero 1 stjäla från denna socker söta flicka? Numero 2, vem stjäl från en kär arbetskamrat på jobbet? OTROLIGT!  me disssslliiikkkee a lot!

Always yours, em
abies abnocto abunde adonis.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sis

Hi babe! Du kom inte och hälsa på igår... din lilla råtta ;) Vi är i huset hela helgen! Ta med dig pappsen och mamsen och hälsa på för fan ;)



Love

Sis



2008-10-31 @ 13:57:02
Postat av: Ida

Borta bra men UMEÅ bäst... ;)

2008-10-31 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0