En rejäl update

Efter lite klagomål är jag tillbaka.. Både My och Petra är ständigt inne och snokar utan att få något att läsa så nu tjejer ;)

Jag har fortfarande inte fått reda på om jag klarat tentan eller inte vilket gör mig galen :/ men men...
Den nya kursen är nog flummig eller inte? ah vet inte..

Annars i helgen har jag degat med Eric medan han har varvat med fest och dyligt med dalapågar.
Idag åkte jag med Mysan och Jange till droskan där Mysan lagat mat, eller ;)?  Sen inhandlades det röda chinos, nje inte till mig utan Jange.. Sen stannade en civilpolis framför oss och haffade en kille framför oss haha ball :) Alltså bilen var civil inte han haha..

Annars vad har vi med att dela med oss av? Hoppas på en större lägenhet japp.. Sen så ska jag på punch och funk idag :)

Ska plugga lite eller städa, ah v et inte.. vill inte läsa bläää :D jaja  Halmstad om exakt en veckan :)


Love from me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0