Åhhh vill!

Känner att det är dags nu! Vill vara färdig pluggad och ha ett riktigt bra jobb där jag får jobba med saker som jag lärt mig under min universitets tid och som jag trivs riktigt kanon på. Vill ha en stor och fin ljus lägenhet i Stockholm med inger och Eric. Vill på lördagar gå på stan och möta upp mina favorit tjejer på en fika. Vill att varje fredagkväll skall avslutas med tacos och pepsimax. Jag ser lägenheten framför mig, Stor, högt i tak, ljus - vita tapeter, mycket vitt skall vet vara, mycket ljus och beiga färger, amerikanskt inrett. STORA Garderober med mycket plats för väskor, skor och smycken. Stort fint kök där vi kan laga utsökt mat (som alltid). Har en bra lön så jag kan åka till Chicago iallafall en gång per år för shopping och hänga med mina vänner. Vill kunna planera hemresor till Halmstad och givetvis till dalarna if we are still going strong, vilket vi kommer göra ;). Jag längtar så..Kan någon berätta när detta kommer ske?? Önskar jag kunde räkna dagarna till drömmen slår in..iiiiiih! Detta är inte bara saler jag vill utan detta kommer ske, endast en tidsfråga och det enda som står i vägen just nu är att jag inte är färdigutbildad, aoutch!

 


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: E

Puss

2009-12-27 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0