Fri sjukvård, vart hän??

Inte i umeå iallafall. VÄRDELÖÖÖÖS! På ena vårdcentralen är de inte särskilt hjälpsamma och verkar ha ställt diagnos innan jag ens har hunnit förklara mina sympton, hur hänger det ihop, över telefon dessutom. De tycker att jag borde testa att äta alla godissorter en dag i taget och se om det blir utslag? Ja det låter ju rimligt nooooot. Den andra får jag inte gå till för jag är inte listad där.. Sjukvårdsupplysningen är snabba med att boka tid för undersökning i stan och 100:- senare får jag samma gensvar som jag redan ställt till mig själv!, Stress, magkatarr, kan ni komma med någor annat??? Varenda student eller 21 åring har inte det okej?? Men man använder inte sjukvårdens budget för att göra allergitest, nej men det förstår ni väl??

Skoj mitt liv är skoj?? Not! Vill hem nu och vill vara dääääär!! Ume är kallt, men det är väl positivt?? ja jag får ju använda min vinterjacka, great.. Men bilen har typ frusit fast! Greeeat igen!.. Pust

Nu ska jag snart på spinning och spinna av mig allergin och all energi sen somna!

Kommentarer
Postat av: petra

här var man inte med

2009-12-01 @ 14:23:39
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0