Ny kurs, nya möjligheter.

Sitter och letar efter en flygstol till Chicago i sommar men outch dollarn är hög vilket betyder en dyr biljett.. Får väl ha is i magen, not my thing!. Ny kurs intro idag, Caramba, Föreläsaren gick hon på droger? Har denna människa hört talas om att man skall vara ödmjuk? Ja det får tiden utvisa.

Efter en kursintro som kändes som en evighet körde Vi ner på stan och Eric överasskade med frukost på Waynes, Smask!. Hem och däckade till kl 2. opps. Men men.. Nu har jag inte gjort något vettigt. Snart blir det potatis, fläskkorv och pepparrotssås, Kanon! Sedan fika med Catalina på stan och ett efterlängtat Karatepass.

Gårdagen innebar Myyyys med palmer och Mysan. Sandy för katten, nästa gång är du med!
Det är endast 17 dagar till jul Men min jul börjar tidigare än så nämligen den 18 när min julprinsessa kommer. Vi ska få det sååå mysigt. Ingen jul utan Petra!


Hej hopp, tagga till, ät din mat och träna hårt!

haha btw. Drog ett litet skämt igår. Eric hade parkerat bilen på teg för att han skulle kunna köra hem kl 1 igår efter matchen (nattatid) hihi så smög jag dit och tog bilen utan att berätta. En ganska panikslagen eric ringer vid halv 1 och försöker nog förklara att bilen är borta, stulen, har gått upp i rök. Jag lådsas börja gråta innan jag erkänner.. Då klickade han mig, Men det var det värt. haha jag är Elak!!




Kommentarer
Postat av: petra

hahahahha klockrent emelie!!

2009-12-07 @ 18:31:28
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: S

Mäh, såg ni den ändå? Trodde inte ni skulle hitta på nått:P

2009-12-08 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0