Världsmästare?

 Ja varför inte? Har aldrig varit så taggad som igårkväll efter mitt karatepass. Kändes som alla möjligheter i världen fanns och jag planerar in min första tävling i början på det nya året. Skall bli så roligt. Det blir hård träning för jag vägrar komma tillbaka och förlora någon match.
Jag har en vinnarskalle!

Igår höll jag även ett företags punchoutpass på Iksu Spa. Mycket glada och undhållande människor deltog :).
Sedan var det käk för att sedan raskt promendera till Stan för Karate.

Dagens planer är att göra ärende istan, middag sedan ett hårt gym och löp pass för att sedan hålla ett inspirerande Punchout pass!

 

Imon.. ni vet vad jag kommer säga, TGIF!!
Vad sägs om dagens lunch? Smaaaask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0