Jag steeeker i solen

"Solen". var och solade idag för att få ett litet smakprov vad jag hoppas att sommaren kommer innehålla, heeeat!

Innan dess kämpade jag med bilen i snöoväder. Hör detta, helt sjuuukt. Står och skrapar alla nedrans rutor.. snön yr som bara den och bilen är givetvis igång för att få bilen varm etc. Bildörren är stängd och och låser sig själv :S
Jag får panik då jag inte hittar någon reserv nyckel. Bilen är i gång och jag skall iväg, neeeej.
Men efter en kamp mot röran hittar jag en nyckel och kan köra till solariet och fantisera mig bort, Slutet gott allting gott,


Påminner er igen, B&B lördag beee there



Kommentarer
Postat av: Eric

Haha man ska inte ha å göra med bilar, blir bara skiit =)

2009-01-08 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0